måndag 30 oktober 2017

Matsedel v 44

Äntligen har jag lite lugnare tempo i mitt liv igen. Efter två hektiska veckor har jag bara två grejer bokade den här veckan, den ena är en träff för oss som är kontaktpersoner och den andra är en tripp till Småland för att serva bilen och då blir det även en tur till Ullared. I övrigt ska jag bara försöka komma ikapp med mej själv, knoppen och kroppen och så lite jobb  :-)

Här är veckans matsedel:

Måndag: Frittata med pasta & zucchini 11 SP
Tisdag: Fisk i ugn med kräftzatziki 4 SP plus potatis
Onsdag: Kyckling med mozzarella fr 6 SP
Torsdag: Enkel pasta- och kasslergratäng 10 SP
Fredag: Fläskfilé i ugn med champinjoner och sparris 4 SP plus potatismos
Lördag: Taco med hemmagjord tacokrydda 0 SP
Söndag: Halloumiburgare med picklad rödlök 8 SP plus tillbehör

Höstlovsbonus: Marängrulle med hallon 6 SP för hela 

Ha nu en riktigt härlig vecka! Många av er är på höstlov med era barn, passa på att ta en extra promenad innan det blir svinkallt och glöm inte att skratta mycket!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad av ett litet fotavtryck: